just.

haiii .. aku .. dah lama tak on blogger ni. tapi lepas dapat CPU baru , aku excited nak on komputer .. ye laa ,, komputer aku yan gdulu guna microsoft 7 jerr .. lepas dapat yang baru baru best!! windows 10 kan?! hahaha ..

well well .. pertamanya aku sangat berterima kasih sangat dekat sesiapa sahaja yang baca blog aku ni .. aku rasa macam walaupun tak ramai yang bagi komen ke ape ape ke .. tapi aku tetap dapat track korang punya kehadiran ke blog aku yang tak seberapa dan sudah lama ditinggalkan ini.. hahah !! siannya blog aku.

kalau korang nak tau la kan .. kalau laa nak tahu .. aku ni baru je habis spm. alhamdulilah result tu ok ok shaja.. (jawapan cliche) lepas aku aku sekarang tngah buat part time sementara tunggu dapat masuk U dekat mana kan? aku cuma takut tak dapat mana mana .. kenapa la masa hadapan ni sangat menakutkan ?! huhhh

setakat ni tempat aku pernah kerja semua orangnya baik baik belaka dan gila gila .. tak ade la kerja stress je macam sesetengah orang tu . make your own life happy .. don't expect it'll be happy by itself... AND! bermulalah broken english aku .. hahah !! what the ever la kan ..  english aku pon bukannya dapat A pon .. hampehhh

No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated