Encik Mimpi

nak lebih jelas .. hah !! 





ehehe !! lepas Love You Mr. Arrogant ade cerita Playboy Itu Suami Aku ..  pergh ! muka pelakon dia semua mantop laa .. mesti tengok ni .. tapi patotnya tak boleh la buat waktu maghrib .. sebabnya , mesti ramai orang yang melambat-lambatkan solat .. ade page dekat FB kate ---> kalau Allah tanye kenapa lambat solat , nak suruh Mr. Arrogant jawab ke ?? betul la tu kan ?? takkan nak suruh dia jawab pulak .. gila betol aku ni ..

                                                             haahhhh !! ni dia pelakon Playboy itu suami aku .. macam handsome je , macam cantik je .. 
 Afina Aulia dan Raja Adrian Benjamin .. name glamer - glamer aje ..

sebenarnya , dalam post kali ni bukannya nak kate pasal Drama Playboy Itu Suami Aku .. tapi pasal Encik Mimpi atau singkatan EM .. heheh ,, mesti ramai yang dah kenal .. sebenarnya , dia la penyanyi dalam Slot Akasia Playboy Itu Suami Aku .. eheh ,, ceritenyee macam ni .. mase tu keluar iklan cerita ni ..

dalam kapla berkata ' cerite endon ke cerite melayu ni ?' ehehe .. sebab tak pasti keennn ?? sooo , biau kan aje laa  .. lepas tu , esoknye , ade lagi iklan tu .. adik aku kate ,, 'eh ! best kan lagu ni..' tak best poonnn' tak ade la serius sangat mase cakap tu .. dia macam tengah tengah antara best ke tak best ..

lepas tu , hari ni ... tengok facebook , dorang kate 'tahniah , EM sebab lagu dah masuk dalam TV ' lebih kurang macam tu jugak laa .. ahah ! ape lagi .. tergelak-gelak bila tengok lagu dia dalam iklan tu .. dah tersilap .. malu pulak lebih kat sini .. hampaledos ..

Sorry Ye EM !! tak tau leeerrr kite ni .. hik hik ..


gambar EM .. (Encik Mimpi)
tekan gambar kalau nak tengok page EM .. 




lawa kan gambar ni ?? comel ! ahaha !! EM jngan kembang .. 
nak tengok video encik mimpi ,, tekan gambar ..

No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated