Musim ini kembali lagi ye ?!



setelah beberapa bulan kami menjauhi , akhirnya kami bertemu kembali .. ceh ! jiwang siot aku !! ahaha ..

patutnya kiteorang sekolah hari ni .. tapi , tibe-tibe dibatalkan sebab nak baiki bangunan sekolah .. wadduuuh !! aku kepingin ke sekolah ini .. huh !! bosan gile dudok kat rumah .. layan cerite korea aje .. berape banyak koleksi cerite korea yang ade dalam kepala ni ?!

kenape la tak skolah sampai bulan 12 ek ?! aku bosan laa .. bagi la lame sikit .. belajar pon nak cepat-cepat aje .. sebabnya tak cukup hari nak belajar .. ehehe !! atau lebih jelas , kiteorang memang lambat nak kejar ape yang cikgu ajar ..

nanti kerje aku dengan Athirah pergi library je laa .. buat ape ntah dekat situ .. ntah-ntah same aje macam dekat rumah ni .,. layan cerite korea .. kiteorang kan geng .. asyik buat bende same aje sepanjang hari ..

aku nak bukak buku sebenarnya .. tapi aku rase malas ~~ malas menguasai diri ini !! ARGH ! ini tidak adil - tidak adil bagi ku .. ini tidak adil tidak adil bagi muuuuu .. ehehe .. layan lagu yuna ..


2 comments :

Any comment would be appreciated