ish !! selalu tak jadik !!



sape pernah pergi sini? best gile .. kalau macam tahun lepas , 2012 , aku dengan Athirah selalu pergi .. setiap minggu la katekan .. tapi tahun ni , my babah selalu sibuk .. nak carik duit lebih !! then , aku dengan Athirah asyik tak dapat jumpe !

dah banyak kali rancang .. mule-mule rancang nak pergi ramai-ramai dengan kengkawan yang lain .. lepas tu , ramai yang busy , aku pon same ! memandangkan aku ni masih bersekolah , so , mase tu aku pergi beli barang sekolah laaa .. yey !! cuti dah nak habis !! tak ade la bosan lagi .. 

ok ! back to the story ye !! then , rancang lagi , rancang lagi .. tapi masih tak boleh pergi .. asal hujung minggu je mesti sebok ! itulah inilah .. hadooiii !! udah kepengen mau jumpa sama rakan gue ini .. ha ! kan dah jadi minah sinetron dah !! kah kah !!


Selalunye kiteorang pergi awal you !! pukol 9.00 pagi dah ade dekat sane taww .. ahaks ! selalunye kiteorang boleh pilih tempat mane yang kiteorang suke .. tak ade halangan poonnn .. ahaks ! best gile !!

selalunye kiteorang dating dua aje kat situ .. and menggila pon kat situ .. tapi kene la senyap you olls ! kah kah !! nanti kene marah !!

XD dia pon best jugak .. ataupon lebih dikenali dengan 6D .. selalunye korang dengan 3 D yang paling tinggi kan ? kat sini ade 6 D !! ha ! amik kau .. kah kah !!

dah la .. no idea nak kate ape dah ni . : )))

5 comments :

  1. woooo best nya pegi library .. akak pon suka gak pegi library .. ulat buku lah katakan ,. ^_^

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. dekat dengan Giant Shah Alam .. : )) jom pegi .. ceh ...

      Delete
  3. Fuiyohhh, cantiknya library. *jakun sat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaks ! kite mula-mula pon jakun jugak tengok library tu.. memang besar .. 4 tingkat you ... :)))

      Delete

Any comment would be appreciated