hai 2014 !! harap tak mengecewakan ye ?!!



Byeee !! 2013 .. will miss you .. maybe ! kah kah !! rase tak sabar-sabar pulak nak masuk 2014 ni , beberapa jam je lagi .. sape pergi dataran merdeka ?! aku tak kott , sebabnye kalau dah sampai sane , mesti carik bantal .. last-last , balik je laa .. tidooorr .. kah kah !! memang selalu macam tu .. my mama and my babah pon malas nak pergi , sebabnye malas nak carik parking ..

dulu pernah jugak tengok firework , rase macam api dia tu hampir aje kena kat kite ni , memang besar ! seronok .. mase tu tak sihat tibe-tibe .. tekak rase pedih .. and that thing la aku tak boleh lupa sampai sekarang .. rase pedih gile kot tekak aku mase tu , rase nak menanges !

Itu la pertama kali aku pergi tengok firework !! weeehooo .. and , lepas tu , aku dah malas nak pergi lagi dah .. : )))

tengok berite , I-CITY ?! haddooiii , tak ade event pon kiteorang tak pergi , lagi lagi tahun baru macam ni ,,, memang la tak ade harapan .. kah kah !! sebabnye ? rujuk kat atas tu ye .. memang berganda-ganda lagi daripada kat atas tu .

sape yang birthday dia hari ni , memang best gile !!! macam kawan kakak aku , hari lahir dia hari ni .. kah kah !! best gile .. esoknye dah tahun baru !!! : )))

Last Word .. Happy New Year !! 2014 yawww .. : )))

3 comments :

Any comment would be appreciated