Bosan mula melanda .. Argh !



Good luck kepada semua PMR Candicates ! 
 sudah beberapa jam sejak cuti sekolah bermula dah itu sangat membosankan ! Argh !!!! nasib baik la banyak jugak buku yang aku bawak balik .. kalau tidak , terperap aje dekat rumah tu macam ayam yang diperap .. hik hik .. mental dah aku ni !

seriously , banyak gile kot aku bawak balik buku , ade la 10 ke 11 ke 12 ke 13 buah buku yang aku bawak balik .. hadooooi ! jadi nerd la aku ni .. Eh ! cakap pasal nerd ! semalam aku nampak budak PSS dua orang yang boleh dikatakan nerd la .. tak perasan pulak aku ni pon lebih kurang nerd jugak .. cakap orang aje aku ni .. nasib aku la jadi pengawas pss .. hik hik ...

aku ni bosan-bosan , PBS berlambak tak nak buat , kesian PBS aku , terkurung aku dalam beg ! dah la tuannya terperap , dia pulak terkurung .. nasib badan laa .. kan ? nape la banyak sangat cikgu bagi PBS , waduhhhh , kenapa sih ! rambutku sudah jadi kerinting gayaknya itu apa namanya ... waduhhhh ! ngak ingat sih ! ya itu dia ,, albert einstein .. hik hik ..

ade pulak macam tu , dia memang ade rambut macam tu kott .. kan ? ape pulak kene mengenanya dengan rambut nak jadi kerinting dengan rambut yang memang kerinting ? ade ade je lah ! (orang tua-tua kate)

Eh ! nanti aku upload movie ye ?! biar korang tengok .. baru best sikit .. tak ade la jadi bosan macam aku kan ? mama aku ngan babah aku kerja ... tak cuti poooonnn ... mmmmm ... memang tak best ! kalau dorang cuti kan boleh jalan - jalan ... BTW aku ni bukannya suka sangat jalan-jalan ni ... penat .. nak siap lagi , itu ini ... itu ini .. '


haish ! dah la , panjang plak post aku ni , selalu bukannya macam ni pooonnnn ,,, 

No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated