Aku Adalah PBS' Victim !!



tak payah nak melebih-lebih .. dah dua tahun dah pun terlibat dengan PBS ni .. tahun ni memang target nak banyak Band 6 laa .. and ! Math terutamanya .. ye ??? hik hik .. memang sepatutnya dah lepas dah band 6 .. semua dah batul , cuma tertinggal satu aje bahagian yang tertinggal dalam soalan tu .. and then , Teacher Nazirah Lai suroh la kiteorang geng Bang 6 ni buat .. ade pulak mate yang mengintip .. iaitu .. jeng jeng jeng ... cikgu berengsek ! ade laa , tak boleh bagi tau .. cikgu tu adelah si pembuat soalan dan pembuat kiteorang tak lepas band 6 tu .. dia kate tak boleh laa , band 6 ni sepatutnya .. bla bla blaa .. Teacher kiteorang pon ape lagi nak kate tu , takot tak kene , nak kate ni , pon takut tak kene .. so , ikot aje laa ..

Lastly , kiteorang pon tak dapat laa band 6 tu .. melepas .. cikgu tu memang aku tak suke poooonnn .. ade ke mase aku nak panggil pengawas PSS , aku kate dekat cikgu tu yang 'saya nak panggil pengawas PSS' ye laa , memang salah aku pon , aku cakap macam tu .. then , cikgu tu suroh la panggil ..aku ni pulak jenis yang shy shy .. Rina tak nak masok pulak tu .. then , cikgu tu kate tak ade pengawas PSS .. dari belakang dia kate ' ape la , pengawas ape macam ni , sikit ni pon takut nak cakap ..' dia ingat aku tak dengar .. geram pulak aku.. rase nak hempas keyboard ni ..

Kisah Rina pulak , mase tu tengah buat PBS , dia salin la sikit soalan tu .. actually , kite orang memang tak boleh salin poonnn ... and Fifa pon suroh dia salin sikit aje , tapi dia salin semuaa ... dah sah-sah cikgu tu nampak .. then , teros dia marah rina ! satu kelas dengar .. kalau ye pon , jangan la buat macam tu .. orang ni ade jugak malunyaa , tak macam dia tu dah tak banyak perasaan malu yang masih belum hilang .. eeeee !!! geram nyeee aku !!!!!!!

dah laa ,, daripada korang bosan bace panjang-panjang , baik aku publish entry ni dulu .. byee !! sila la comment .. sorry kalau terkurang ajar sikit atau banyak yee ..

No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated