We Are The Champion ! (netball punye pasal)




Hari ni (27/9/2013) adalah hari bahagia aku and netball's team !!! SMK Subang beb !! chaiyok !
tak sangke gile kiteorang boleh jadi juara .. kalau dulu jadi naib juara , sekarang dah naik pangkat .. 

gambar ?! 
---> nanti² laaa , tak sempat bluetooth lagi .. hik hik .. nanti , kiteorang jadi wakil negeri pulak. ..  eeee ! best nyeee , insyaallah ! kiteorang boleh menang lagi ,,

I'm very thankful to Allah sebabnye , kiteorang berlatih sehari je sebab baru tau ade game tu .. then , rush gile ! sampai bile balik je lepas berlatih , sakit situ sakit sini .. huh ! lepas aje game , lagi la sakit .. lepas aje bangun tidooo , hah , dari pinggang sampai hujung kaki sakit !

Gile , mungkin cooling down aku tak betol kot ..!! excited sangat sampai cooling down pon buat sekejap aje .. 


Note ! --> kalau nak buat ape - ape dan hasilnya kejayaan , ingatlah Allah ! semuanya beres .. 

macam aku tadi , kecut perut je bile dengar SMK Bandar Sunway and SMK Alam MEgah 2 , bile main dah okey dah , no gentar² .. mcam dah biase pulak ... eheheh , BTW , nnti kalau boleh , aku masokkan gambar kiteorang .. mesti tengok taw gambar aku yang burok tu .. hik hik ,, ceh , just kidding ..  ^_^

No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated