Usai aku terima nikahnya !!!



ehehehe !!!

” Usai Aku Terima Nikahnya menceritakan seorang anak yatim piatu yang bernama Puteri yang telah diwasiatkan untuk dijaga oleh anak-anak angkat arwah datuknya. Tetapi wasiat yang dipegang oleh makcik dan pakcik angkatnya adalah semata-mata tamakkan harta yang ada pada Puteri.

Sehinggala mak long angkatnya memaksa anak lelakinya berkahwin dengan Puteri walaupun lelaki itu telah ada pilihan sendiri. Dari situ la rentetan bermulanya dari tiada perasaan sayang sehingga la timbul bibit cinta antara Iskandar dan puteri. Percaya la novel ini boleh buat anda akan rasa happy, sedih dan marah dan novel ni akan buat anda semua tak boleh nak tutup walaupun sesaat. hehhhehe enjoy your reading k “

daripada tauhusumbat ! aku malas jugak nak tulis sbnarnye ... so copy je laaa ... cerite ni memang best gile beb ! 2 hari je aku boleh habiskan bace ... ade la jugak aku nanges ... belakang mama aku pulak tu ... eehhehehe !! mesti bace ! pinjamlaa sape-sape punye buku , tapi mesti bace jugak ... hohohoho .. kejam gile aku .. :P enjoy reading !!

No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated