Incomplete.

Pertama, sebelum aku lupa , aku masih ada exam edmet. Lagi satu je last year exam yang tinggal!! Tapi tau tak bila exam edmet aku? Minggu depan , hari selasa 17/11/2015. Ok , itu memang tak normal dah sangat menggilakan , sepanjang cuti ni aku kena bekerja keras membaiki skill edmet aku. Yup. Time cuti adalah time edmet. 
Ini semua disebabkan cuti jerebu haritu! Huh! 

Ok, so , 2 bulan aku tak tengok anime , sejak ujian 2 and result teruk yang aku dapat hari tu , aku bertapa kot selama 2 bulan .. 2 bulan!! And, lepas tu aku rase macam hilang minat dekat anime. ( jangan risau , aku dah pulihkan minat aku balik. Don't worry ..) So , this is the story...

Aku rase macam ade yang tak kena tau lepas dapat result yang teruk gila dalam ujian 2 aku tu. Rase macam , kenapa dengan aku ni? Tiba-tiba jadi macam ni? Result fizik aku paling teruk, that is my favourite subject!! OMG .. Aku nangis mase tu , oh! Hilang kemachoan aku.

Then, mase rehat kan kiteorang selalu sembang. Macam macam la , sampai tak cukup masa nak sembang. So , sekarang aku dah tak ada topic nak sembang .. Nothing. Aku tak cakap banyak pon masa sembang. Aku rase macam bukan aku.

Mase tu pernah aku rase geram. Mase my buddies jalan and tak pandang belakang langsung. And , I'm alone. Again. Dekat belakang. 

Aku rase bosan , marah , geram.

Tau tak aku fikir ape mase tu? Mesti best kalau ade kawan macam budak kelas bawah-bawah. I mean yang tak ambil subjek berat dalam kelas la. Yup. Memamg aku teringin sangat nak kawan dengan dorang! Aku jeles.

And now, yang paling trend adalah aku bosan jugak. Walaupun dah cuti .. ( cuti deepavali je.) Nanti aku sekolah balik and , masih macam tu jugak. Suasana kehidupan and rutin yang membosankan. Bila on whatsapp , nothing. Facebook , nothing. Aku nak cakap dengan siapa? Bila aku cakap je ape-ape , tak ada respond pon. 

And mase tu la aku rase macam nak ubah hidup ni. Kenapa tak jadi fun. Adik aku pon aku rase kawan-kawan dia menyeronokkan. Kenapa kawan aku tak macam tu? 

Aku rase incomplete. Something's missing.

No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated