Netball. busy.

haluuu ... assalamualaikum! it's been a while since I've updated my blog.. actually , I tak rindu pon dengan blog ni. apehal entah! ni mesti kes tahun lepas yang terlebih stress pasal PT3, ape mende la.

sejak lepas raya cina , aku and netball team buat training netball. but, yang rase lain gilenye, tahun ni x ade chemistry antara pemain bawah 15 and bawah 18. kirenye macam semua orang buat hal masing masing. but, aku x rase macam tu pon. yang aku perasan la, budak budak under 15 ni banyak main main. sekejap gelak , lepas tu borak , bergossip lah. . bahase pon entah ape jadi entah. otak pon macam budak terlebih sosial. melainkan la, memang zaman sekarang ni budak budak dibentukkan menjadi macam tu.

so, sambung cerite, kiteorang pon dah jadi black mamba!! kulit dah gelap , terbakar ! ish ish ish.. every year macam ni. teacher I kate , kalau lebih tua, lebih susah nak putihkan balik. sakit ke kalau kulit terbakar ni?? hmmmm ..

study? hmmmm ... hancus! bile dah tukar mod jadi game aje memanjang ni ,. study pon entah ke mane! nanti nak kena catch up lagi dengan yang lain ... full aje jadual untuk tahun ni. dah la nak exam pulak bulan 5 nanti.. hayyooo ... harap- harap boleh buat yang terbaik!

oh! BTW, fifa my prend awesome gile.. pertandingan syair kali pertama dia masuk , dah sampai peringkat negeri dah setakat ni! LOL ! macam tak boleh percaye itu adelah kawan aku ! pergh! gempak!

yang athirah pulak ,harap dia tak alone lah.. memandangkan aku x de kan? sian pulak dekat mok aku! Rina? dia ikot aku , main netball sekali!

teacher aku kate, aku ni pendek sangat, skill dah ade dah .. ketinggian tu tak ade! sampai teacher berulang-ulang kali suroh makan kalsium lah, sayur lah .. susu lah .. haish! tapi, aku tinggi jugak ape , just , tak cukup tinggi untuk jadi GK ! bhahahah!sian.

gelanggang tu, gile gile licin , ya Allah! aku tak tau nak buat macam mane lagi, kasut pon dah la tapak haus , main pulak dekat court yang licin , heyyy ,, x nak hancus pulak! memang hancus pon hari ni ,, mane tak nye, dah 3 kali bertukar tukar kasut,  tak jalan jalan jugak... masih licin!

yang refree dia tu , takkan x perasan kot gelanggang tu licin sangat . lebih baik main kat padang daripada main kat situ! Ape la!


No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated