Cara nak jadi tinggi.


FH tau semua orang nak jadi tinggi sebenarnye kan ?
yang kecil tu , tau tau je la .. mesti cakap sebab nak sedapkan hati je kan ?
eheheheh ! jangan terase ek !

so, daripada kawan FH .. dia yg paling tinggi skali dalam .....................
#ade laa !

ini dia .. jeng jeng jeng !
#gayut
hahahahahaha ! tak caye ? cube la buat. mesti ajdi punye.
dulu FH suke sangat bergayut dekat bende besi kat taman tu !
sampai terkopek kopek kulit tangan ni!

ok! gayut dekat besi taman ye ? kalau gayut kat tempat lain pon boleh !
lepas tu , jangan lupe makan sayur bebanyak tau !

buat la banyak kali , insyaallah ! mesti jadi tinggi punye !
tapi kalau yang dah dewasa tu , pelan pelan la sikit bergayut ye ? takut jatuh !




No comments :

Post a Comment

komen la ape ape je.