Cara putihkan gigi ???



okay , FH tak tau la betol ke tak , tapi ... ini caranya ...

bahan :

  • lemon / limau purut
  • serbuk penaik / bicarbonate of soda
cara :
  • gaulkan limau purut / lemon dengan serbuk tu .. 
  • nanti dia jadi berbuih - buih tau ...
  • lepas tu , jadikan bahan tu sebagai ubat gigi ..
  • gosok la gigi tu , ape lagi ...
  • dah siap .. heehhehehe !
FH tak tau la jadi ke tak , FH hanya share aje .. kalau tak percaye , tengok video dengan tekan gambar gigi kat atas  tu .. ramai jugak la penonton nye , 17 juta macam tu .. ramai gile kan ? and ! gigi dia pon putih jugak , terkejut I .. kih kih !

kalau tak jadi , jangan marahkan FH ye ? FH hanya share aje .. 
#peace !

No comments :

Post a Comment

komen la ape ape je.