Oh my blog !!!

oh my blog !! semakin lama aku tinggalkan , semakin nipis kerinduan aku terhadap blog kesayangan aku ni .. lepas tu , aku dah tau nak tulis ape dekat blog aku ni . semacam kawan yang sudah lama ditinggalkan. mesti la tak biase kan ?

kalau dulu , banyak aje cerite yang aku nak tulis , kadang-kadang dalam satu hari tu , banyak betul aku post .. sekarang semua slow , 8share , nuffnang , whohaa .. semua dah tak berjalan . . stop dekat situ aje. bile aku nak teruskan , ade sesuatu yang buat aku rase MALAS ? apakah itu ? aku pon tak tau ..

then , my new partner is Twitter ! apehal ntah tibe-tibe aku jadi suka kat twitter. mungkin sebab dulu guna komputer aje , sekarang dah ada gadget lain , senang nak dapat notification kan ? so , kite boleh chat macam biase seperti facebook , wechat , whatsapp .. tapi aku masih guna yang dulu. macam biasa la , facebook , twitter .. kadang-kadang ade la jugak rase bosan tu .. tapi , kadang - kadang hilang jugak ..

sebabnye ! ade teman berbicara. seronok! 1 jam macam 1 minit .. itulah orang kata kelalaian di dunia .. macam mana la aku boleh macam tu ? keburukan datang dari diri sendiri .. aku sentiasa nak berubah ! siape tak nak ? mungkin ada .. kan ??

so , pasal blog balik .. contest ? tak pernah masuk lagi lepas tinggalkan blog ni .. tapi contest yang mengambil aku jadi sponsor , tetap diteruskan .. mestilah !  kalau tidak , musnahlah blog .. dorang kutuk aku kan kate tak bagi hadiah ... ceh ! tak ade laa .. semua blogger baik-baik je kan ?? semua sporting ...

pasal GA aku tu pon tak habis nak post barang lagi , sebabnye ade problem masa nak hantar barang tu .. ape problemnya ? secret ! ahahah !!

bila aku dah mula berceloteh , inilah jadinyee !! ahaks ! sudahlah , sekian daripada saya .. - Farrah Hanim

No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated