Life Of Pi !!! --> tengok online

                                               

sape pernah tengok ?? aku tahu ramai dah tengok , and aku tahu ramai yang belom tengok .. First , aku tengok gambar dia , memang tak menarik perhatian .. lagi-lagi tajuk dia .. huh ! memang langsung bukan taste aku ..

lepas tu  , Athirah bagitau pasal cerite ni .. dia kate best gile .. lepas tu , aku try la carik cerite ni .. then , of course la aku jumpa kan .. ahaks ! bangge terlebih .. :))) then , beberapa kali jugak la aku tengok cerite ni, best sangat !!

semalam pulak ,cerite ni keluar kat Astro !! aku dengan adik aku tengok semalam , ade tergelak-gelak , menangis pon ade jugak .. yang peliknye tu , yang sepatutnya kiteorang sedih tepi kiteorang tergelak .. ahaha !! aku pon pelik sendiri ..

cerite ni pasal dia nak jual zoo , lepas tu .. kapal dia tenggelam .. ada la haiwan dalam sampan dia tu , lepas tu sekor-sekor mati sebab kene makan dubuk .. then , Richard Parker makan dubuk tu , padan muka .. last last , dia la yang tinggal dengan richard parker tu .. ahaha ! memang best gile .... last-last tu yang paling sedih , tengok lah !!

Tekan banner ye !!

4 comments :

Any comment would be appreciated