Ramai muslimah yang ta........


heheh ,, just nak kate , alhamdulillah ! Ramai gadis Malaysia dah pandai menutup aurat sekarang ni .. tapi , ade jugak bahagian yang tak tertutup nye ! macam pakai tudung selendang , tutup dada .. manis nampak nyee .. tapi , tengokkan kaki .. huh ! nampak ! putih berseri seri seri lagi nooohhh !! ape ni ? tak kan tak tau kot aurat korang sampai mane ? kadang-kadang tu , lengan pon nampak .. aku kadang-kadang pelik la , dorang pandai tutup kepala , tapi kaki dengan tangan tak nak tudung .. sampai satu masa tu , aku nampak .. orang ni pakai baju pendek , lengan tak ade .. tapi pakai tudung .. apekah ini .. adekah ini merupakan manusia akhir zaman ?! ya ! betul sekali ye ! eh ! dua kali ..

dalam TV , Majalah .. pooonnn same aje .. yang lainnye , fesyen tudung aje .. nak menggayakan tudung .. tak ade masalah kalau hanya nak menggayakan tudung ! tapi ! kene la tutup dada cik akak oi ! tangan tu tutup .. apetah lagi kaki ni kan ? so , marilah kita menutup aurat dengan SEMPURNA bersama-sama !!



No comments :

Post a Comment

komen la ape ape je.