Pasal cuti lagi ...


Hai ! Assalamualaikum .. hari ni merupakan hari yang panas dan membosankan .. bila menghadap komputer , bosan .. even blogger pon dah jadi bosan .. seriously ! bulan ni la yang paling membosankan .. aku sendiri tak tau ape yang aku buat untuk penuhkan masa .. actually la kan , aku bukannya nak penuhkan masa pon , memang aku membazir masa sekarang ni .. memandangkan cuti sekolah yang tak tau la kenapa awal sangat cutinye , PBS tak pon habis lagi , tapi cuti bukan main melambak pulak .. 

selalunye aku nak cuti , tapi kali ni , lain pulak ceritenye .. sejak ade PBS ni kan , asyik ingat nak dapat skor tertinggi aje .. eheheh !!

Bukak facebook bosan , bukak twitter lagi la bosan .. nak chatting pon , my prend mane slalu on .. itu pon klau ade hal penting aje .. lepas tu , cuti-cuti ni aku asyik nak makan aje .. ye lah ! musim menggemokkan badan la katekan. Mane tak nye , makan --> tengok TV --> on komputer --> bosan --> bace novel --> makan --> tidor .. huh ! dan berlanjutan ..

novel pon dah tak ade mood dah nak bace .. cerite pon asyik yang same aje. mesti la orang kaye , yang terpaksa kawin , mesti ade perasaan marah , lepas tu suka .. memang punye la .. dorang ni tak ade ke cerite lain yang nak dibuat ? yang lebih mengecewakan adalah , wataknye mesti ade orang kaya .. tak ade ke orang sederhana , orang miskin ke .. hish ! aku ni asyik nak persoalkan aje .. kalau nak buat la sendiri .. 

Ehehe !! aku dah mule dah cakap sendiri .. memang la nak buat .. tapi karangan aku ni bukannye matop mane poonn sampai dah boleh buat novel ape semua bagai ..  aku memang teringin pon nak buat novel , tapi tu la , tak ade keyakinan la pulak .. huh ! tunggu la bila tibe masenye ye ?

actually la kan , aku nak post pasal bende lain , tapi kan .. dah terlebih lanjut pasal bende ni pulak .. huh ! tukar la topik kan ?? ehehe !! please give me some comment okay .. 

2 comments :

Any comment would be appreciated