Selamat Harri Rayya !!!



#gambar hiasan semata - mata .. BTW , cute kan gambar ni !

Firstly , aku nak cakap selamat hari raya !! korang mesti beli baju banyak-banyak kan ?? aku ni baju sikit jee .. mase pusing carik baju tu , pergh ! letih gile beb !! dah la tak ade tempat nak dudok .. tapi , nasib baik laa baju yang aku beli tu , aku puas hati ..

sampai je hari raye !! pergi la raye !! Nogori Sombilan mari ! muahhahaha .. best gile , hari pertama ngan hari kedua penat ya amat .. baru pukul 9.0 tapi dah tidor ! ape ke he ?? ak ak ak ..

kat kedah pulak , dudok je ler kat umah .. bosan gile beb !! naseb baek ade Teh aku tu , die sporting sikit .. tak ade la bosan sangattt ...

balek je rumah , hah ! amek kau .. lagi la bosan .. dudok terperap dalam rumah menjage kulit .. hahahah .. raya tahun ni lain sikit laa , tak best .. tahun lepas best laa , boleh laa kate best .. tehun lepas punye tahun lepas , lagi la bestttt !! ye laa , sekarang ni smeua orang dah besar .. semua dah matang .. ape barang kan nak raye .. besar - besar tapi pergi rumah orang .. " Assalamualaikumm !! kami datang nak raye ni !!" ahahah .. memang tak laaa kan ??

Okay laa , itu je aku nak bagi tau ... Selamat Harri Rayya !! Maaf kalau saya terkasar bahasa ..  : )

No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated