Sejarah Oh Sejarah !!!



dah lame aku tunggu mase ni .. asyik bukak buku sejarah , tapi tak bace pon .. then , tadi tibe-tibe ilham sampai .. aku dengan redbull aku dekat depan .. dengan bersemangatnye aku bukak buku .. kat tangan ade pen yang sedia menulis .. aku bace perlahan - lahan dan mule buat cerita ..

AND ! it's work ! muahahahahha .. aku dah ingat , boleh terangkan dah .. muahahahahha !! korang boleh cuba buat jugak .. mesti jadi punye laa kalau concentrate .. tapi korang jangan salin setongkol macam dalam buku teks tu pulak .. nanti tak paham ape -ape same je laa mcam tak bace buku tu ..
O_o '

No comments :

Post a Comment

komen la ape ape je.