Segmen : 1st Segmen Singgah Blog Saya 2013" .



Selepas menimbang mengukur dari segala sudut,Dengan ini dengan telusnya saya ingin menganjurkan satu segmen bertajuk "Segmen : 1st Segmen Singgah Blog Saya".Segmen pertama selepas kewujudan blog ini.
Dah terfikir lama untuk buat segmen nie,Dengan  Sokongan dari rakan-rakan maka terhasillah segmen ini.

Tujuan segmen ini diadakan :-
Bertujuan untuk memperkenalkan lagi blog Kisah Si Dairy ini kepada rakan-rakan blogger yang lain tentang kewujudan blog ini.Segmen ini juga bertujuan untuk mengeratkan silaturahim antara blogger-blogger disamping menaikkan trafik blog kita sendiri..
Disamping itu juga boleh la saya mengenali dan berkunjung ke blog-blog baru dan juga lama yang sebelum ini tidak pernah menjejakkan kaki ke blog-blog lain kan..

Syarat yang mudah untuk Dilaksanakan :-
  • Hanya perlu FOLLOW blog nie dan Add G+ Kisah Si dairy
  • Like Fanpage
  • Buat Entry bertajuk "Segmen : 1st Segmen Singgah Blog Saya 2013" .
  • Copy dan paste banner diatas dan backlink kan ke blog nie.Tak perlu buat entry ye..Tapi kalau nak buat pun boleh jugak..hihi..
  • Tinggalkan Link Entry di bahagian komen.
Segmen ini hanya berlangsung beberapa hari sahaja iaitu dari 21-23hb Aug 2013  sehingga jam 11.59 malam.

Saya akan sediakan senarai peserta di bawah entry ini kemudian nanti untuk anda blogwalking ke blog-blog peserta.

Jom sama-sama memeriahkan segmen ini..kalau ramai peserta yang sudi menjoinkan diri dan mendapat sambutan,Insyallah GA akan menyusul..

Terima Kasih memberikan sokongan kepada Blog kisah Si Dairy.memberi komen serta mendengar segala celoteh dalam blog ini.Jasa kalian amat dihargai.Sayang korang ketat-ketat

No comments :

Post a Comment

komen la ape ape je.