Scream Yaww ..


The story begin last two days .. 
Tengah baring - baring lepas ngaji .. tengok la TV! cite ape ntah. Best agaknye .. Duduk atas buaiyan pulak tu. lagi la best ! lepas tu dengar macam ade bunyi tapak kaki .. Uuuu .. seram deh.. bukan tapak kaki manusia laa .. >_< haha .. toleh dekat belakang buaian .. nampak kucing aku , Awang .. takkan laa , aku kenal bunyi tapak kaki dia .. pandang adik aku yang tengah buat kerja tu .. lepas tu , pandang bawah .. 

|
|
|
|
|
V

Dia pandang sebijik macam gambar ni !! AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ....!!!!!!!!!!!!!
bayangkan , ade dekat muka je kot ..  lepas tu , pelok la buaiyan tu .. nak turun tak berani .. panggil la mama aku .. my lovely mom tu dah la tak berapa nampak .. "mana ? mana ??" aku pulak , tu laa .. tu ! "mana ?" "tu !" mana? tu .. mana ? tu .. '' Laa , katak je pon .."

Sakit tekak tau menjerit .. tak pernah - pernah menjerit macam tu .. mase tu lagi laa .. lipas meluru arah aku .. menjerit laa .. dah la duduk atas buaiyan .. tak stabil atas tu . ape lagi .. jatoh laa !! muahaha !! kakak aku dengan adik aku gelak je .. berengsek .. kucing kucing .. kenape la dengan ko ni ?? kejar , tapi tak makan pon ..  what the ??


No comments :

Post a Comment

Any comment would be appreciated