Presentation lagi ..!!


Now ! I'm telling you that I love making presentation .. I don't know why I like making preparation of my group's presentation .. group ? ye group .. tapi dorang tak reti buat guna powerpoint ! kenapa saya sorang je   di antara semua orang dalam group tu yang pandai buat guna powerpoint .. sebenarnye saya tak kesah .. actually saya kesah .. saya tak kesah ponn .. 

perasaan saya ni berubah - ubah , kadang - kadang rasa biasa je nak buat presentation tu .. kadang - kadang rase marah sebab dorang tak tolong .. hurmmm , saya tak tau la ape nak jadi .. 

Now .. my presentation dah siap ..!! tiba masanya nak buat persembahan .. muahahahah !
but , trouble has come .. my presentation tak boleh masuk dalam komputer yang ade dalam makmal tu .. Why ?!?! Arghh ! tak pe , saya cuba ubah .. dalam fikiran saya , mungkin saya tersalah save .. mungkin saya save guna powerpoint 2007 .. okey , fine ! 

kali kedua , dengan excited nyee .. Argh ! perasaan gementar semuanye hilang serta merta sebab dah tak sabar dah .. :D 
ten ten ten ten ten ten ten ten ...
Euuuuuu porrggghhhh ! 
apa mau jadi maa , tak boleh jugak .. kenapa ?!?! ape yang saya salah lagi ?! 
sooo , saya buat presentation yang baru .. tadaaa aaaaa ... 
saya seronok gile buat yang baru .. actually , bukan giler poonn , seronok jee .. kali ni saya puas hati .. memang terbaik laa saya buat .. siap dengan gamboo nye lagi. Perggghhh .. terbaeeekkk .. 

But ! the problem is , pandrive tak boleh masuk ! alolololo .. jendol la aku .. 
sekarang ada dua pilihan ..

1) OTW pergi sekolah --> ajak Shareena singgah CC  --> masukkan dengan mendownload dari internet .. (sebenarnya saya dapat idea menggunakan SCRIBD. saya ada account ..  ^_^ .. saya upload ke dalam scribd .. hebat !)  --> cium pandrive  -->  buat presentation .. YEAYYY !!

2) pukul 10 atau 11 pagi saya pinjam motor Akim  --> pergi CC dengan Shareena  -->  download presentation comel saya tuu  --> cium pandrive  --> buat presentation depan kelas dengan penuh bersemangat .. YEAYYY !!

harap - harap menjadi ..!!  AMIN >>!!
sebenarnye , esok kena buat presentation .. iaitu pada 13 Mei 2013 .. : ) sebab tu rush .. patot nyee pegi hari ni .. tapi my annoying sister tak nak temankan .. wwaaa .. hapedofssaasbfdabfa betol .. geram .. 

Bye ! wish me luck !