My Birthdayy Selebration !!


Happy Birthday to me .. Happy Birthday to me .. 
Wahahah ..
The Story ..

23/5/2013
I came to school to selebrate Teachers Days ! Mula-mula je datang , dah kena kumpul depan pagar untok sambut semua cikgu dari luar untuk masuk ke dalam sekolah .. dalam barisan tu ade pengawas Pss , Pengawas Sekolah ngan budak KAA jee ..

Lepas tu , Yang berhormat ape semua berucap .. Bla .. Blaa .. Blaaa .. tak dengar ape-ape langsung sebab kiteorang duduk kata belakang sane tu .. ape lagi .. Sembang la sekejap dengan Athirah .. nasib baik la die ade .. Kite orang asyik gelak je tau duduk kat belakang tu. We are 1 Malaysia .. Ade budak India , Melayu (kiteorang laa ..) and Chinese .. Hebat ? It's Awesome.

Then , lepas cakap-cakap tu , ade laa acara pemberian hadiahkepada cikgu . Athirah je kasi kat cikgu-cikgu yang mengajoo , aku tak kasi pon , tak de bajet ! Athirah siap kena cium lagi tu ngan Teacher Mona .. muahahha ! I saw you ! lepas je kasi hadiah , teros duduk amik tempat yang paling depan untuk tengok acara -acara. Tengah panas pulak tu .. pergh ! Athirah la ni ! sampai kena letak buku atas kapla tau ?! Tengah panas tu , Athirah agi aku hadiah bunga wangi .. waa .. untok hari jadi .. aku nak bace tapi die tak kasi .. kat rumah baru aku bace .. Thankss Athirah !!

Lepas tu tengok dorang buat show .. ade yang suare tak sedap laa .. hancur laa .. suare sedap laa .. macam-macam jenis .. wahahha .. paling kelakar ade budak form 1 buat show mcam sekolah rendah punye jee .. Hellooo ! ini sekolah menengah okey ..
#sorry sorry .. jangan marah ..

https://www.facebook.com/photo.php?v=393358257446132 open this link for 5 Proton punye first show .. https://www.facebook.com/photo.php?v=393339734114651 this , untok second show ..
seriously , show dorang tak memuaskan , tak banyak show yang dorang buat sempena hari guru tu memuaskan .. you know why ? because suare gitar lagi kuat daripada suare dorang nyanyi .. one more , dorang ni banayk lupe lirik .. yang paling best adelah persembahan kawan aku , Fifa .. memang sedap gile beb suare dia .. meremang bulu roma aku ni dengar dia nyanyi .. pergh !
#don't angry , aku just comment jer !


24/5/2013
 I had a dinner with my family .. nak try jugak KFC korean krunch tu .. manis giler bapak ah .. my babah sakit gigi tau ? aku rase biase je .. kat rumah , makan balik yang lebihan KFC tu baru terase manisnye dan pedasnye ! apahal ntah .. actually , kiteorang pegi KFC untok selebrate my birthdayy ..!!

25/5/2013
  Today is my birthdayyy !! duduk kat rumah jee .. mama belikan coklat and ice cream .. nyummmm !! sedap gilee ... kiteorang makan ramai-ramai .. tapi aku tengah demam , hantam je laa makan makanan sejuk .. muhahaha !!

Petang tadi mama kate ..
 #Pe demam ke ?
* Tak la , Dekyah pening je ..

#Mintak duit kat babah beli panadol dengan air cap badak .. sekarang tau !
*hmmm ..

#Nanti mama belikan coklat .. Happy Birthdayy Pe !
*Thank You Mama !!

Terharu tau , mama cakap macam tu ... menanges aku ..
Sayang mama ..!!