Do A Presentation On My Own ..


Okay , first , aku  cuma nak cakap aku suka buat presentation sendiri . Kerana .. pertama , kalau buat persiapan , mesti aku je yang beria - ia buat. Macam aku baru buat ni .. pada tarikh 12 Mac 2013 ni , aku berjaya habiskan pemprosessan presentation aku ni "SENDIRI" .. yang buat aku bengangnya , dorang tak tolong aku PON ..!! Okay , aku mengaku memang aku tak suka sangat tegur orang secara terang terang .. tapi "KORANG" ,, tolonglah faham .. penatnyee nak habiskan satu .. satu .. satuu .. satu ..!! dah beribu rasanya .. dalam hati , terbit juga rasa kecewa , dorang memang tak memahami .. kalau aku dah tegur tu , macam - macam keluar , takut terlebih , nanti buat dosaaa aje .. kenn .. 

Kedua , memang PBS ni memenatkan .. okay , mungkin korang ingat aku ni dah besar , padahal , baru umur 14 tahunn .. ahakss .. sambung .. lepas tu , kan kena buat "BUKU SKRAP" .. tau kan ? sendiri lagi kena buat , tapi , atas nasihat mama tersayang , aku cuba beranikan diri suruh dorang yang buat .. tak kuasa laa nak buat laagiii ..!! penat sangat ..!!! AAAAAaaaaaaaaaaaaa ..!!!!!! tapi aku sebenarnya tak suruh ponn .. aku yang buat sendiri .. soooo saaaddd ..!! tak apa lah .. redha je laa ..  : |

* nasib baik tak jerit dekat rumah ni ..
itu saja aku nak kongsikan , semoga yang ada presentation di luar sana , jangan lupa bekerjasama .. okey .. kalau duduk rilex tapi siap tu .. dah sah sah ada orang yang terasa dengan perangai kooo ..!! ada paham ?!

* Bye ! sori kalau terkasar bahasa ..