Aku Dan Facebook !!

Haha ,,
sekarang ni aku nak cerita pasal facebook ,, pasal like lah senang ..
aku ni sebagai budak tak hot di facebook ingin membuat sedikit aduan ,, hmm ,, pasal like nii ,,




haha ,, sape yang tak tau facebook tu memang pelik lah ,, facebook !! dulu aku suke la dengan facebook ,, sekarang ,, hampeh !



Pasal like ni ,, saye ni kalau tengok orang yang post banyak - banyak ni , mesti lah nak ikut jugak kenn ,, aku pun post lah ,, tapi tak ramai pon orang like ,, kecik hati ,, memang lah ,, ayat dah best , tapi taknak like , ape cer ??

      cube korang tengok pulak orang yang hott ... sangat tuu ,, banyak pulak like ,, walaupun ayat ,, hmm , hampeh !! mane achi kenn ,, not fair lah .. hape ni ??     :((

       nak jugak like banyak ,, yang saye nak cakapkan ni ,, kepada orang orang di luar sane ,, kalau suke tu like je lah ,, nak tiru ² pulak ,, tak achi taw ,, kalau nak like tu tekan je like ,, bukan orang nak ketawe ponn ,, sape kesah ,, nak like yang buruk ke ,, yang cantik ke ,, ade ke orang marah ??

      kepada budak hott di luar sane ,, jangan terasa ,, this is just my feelings ,, mungkin jadi our feelings ,, cube ubah sikit ,, please !!   :)  I am not begging you okey .. cuba fikir - fikir kan lah ..